Vaper club

e-cigarete forum
Zadnji put si ovdje bio: 04 stu 2024 06:28. Sada je: 04 stu 2024 06:28.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]

[ 40 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3, 4  Sljedeća
Autor Poruka
 Naslov: Pomoc oko E-LIQUIDa
PostPostano: 06 tra 2019 13:38 

Nadam se da nije problem sto sam otvorio ovu temu. Zbunjen sam oko svega i pocetnik sam totalni. Moram priznati da vec nakon 2 dana koristenja mogu reci da mi je virginia white bljak. Htio bi si naruciti neki e-liquid bez priprema i da imam zeljenu kolicinu nikotina u njoj.. Koji su kvalitetni i da imaju okuse bez da se zezam. Nisam upoznat bas sa tom tematikom pa ne bi htio mjenjati isparivac svako tri dana. Btw koliko mg preporucate posto sam pusio 2 kutije crvenog marlbora dnevno, ja trenutno koristim 18 mg.. Konstantno ga pusim ali ne znam jer je to zato sto mi je nova stvarcica ili mi fali nikotina.

Htio bi neku marku sa okusima koji mogu podrzati Joyetech CuAIO D22 bez da mi skracuje vijek trajanja isparivaca. Hvala unaprijed i oprostite na noobovskim pitanjima.

Povratak na vrh

Naslov: Re: Pomoc oko E-LIQUIDa
PostPostano: 06 tra 2019 14:43 

MaLiPisho je napisao:
Nadam se da nije problem sto sam otvorio ovu temu. Zbunjen sam oko svega i pocetnik sam totalni. Moram priznati da vec nakon 2 dana koristenja mogu reci da mi je virginia white bljak. Htio bi si naruciti neki e-liquid bez priprema i da imam zeljenu kolicinu nikotina u njoj.. Koji su kvalitetni i da imaju okuse bez da se zezam. Nisam upoznat bas sa tom tematikom pa ne bi htio mjenjati isparivac svako tri dana. Btw koliko mg preporucate posto sam pusio 2 kutije crvenog marlbora dnevno, ja trenutno koristim 18 mg.. Konstantno ga pusim ali ne znam jer je to zato sto mi je nova stvarcica ili mi fali nikotina.

Htio bi neku marku sa okusima koji mogu podrzati Joyetech CuAIO D22 bez da mi skracuje vijek trajanja isparivaca. Hvala unaprijed i oprostite na noobovskim pitanjima.

http://www.ktseliquid.eu/kategorija/classic-new/