Max_ZG je napisao:
D-I-A-B-L-O je napisao:
Ja imam crvene V1, flattop, i jednu crnu.
Crvene V1 su i po statistici a i po objektivnom doživljaju u korištenju jednake AW IMR 14500, dok crne nisu baš tako dobre. Crvene uredno ispraznim do kraja ( 2.6-2.7V ) bez da imam osjećaj da bih trebao zamjenit bateriju, dok crne već na 3.5V postaju neupotrebljive.
Crvene V2 nisam probao, ali gledajući one grafove usporednih testova, dosta su lošije od V1.
Tvoje baterije pa možeš s njima šta hoćeš, ali reagirao sam jer nemreš tako napisati, neki neiskusni će to onda uzeti zdravo za gotovo pa će si sje.. bateriju. Za dugovječnost baterije nastojati je mijenjati na 3.6V ako baš nije sila.
Ma sve 5 max, nisam ni rekao da je to pametno, a i na 18xxx baterijama je pražnjenje ispod 3.5 gotovo nemoguće osim u slučaju da se koristi VV mod tipa Vamo i slično.
Ni ja ih ne praznim namjerno nego u vožnji cuclam i odjednom ostanem bez pare, kao da mi je netko isključio mod. Dođem doma, bateriju na volmetar a ona 2.6-2.7V.
No opet, te baterije ni nisu namjenjene za tako niske otpore, 14500 baterija nema šta tražiti za otpore ispod 1.3Ohm, za sve manje od toga je 14650 ili neka iz veće serije.
Tako ju ne mogu isprazniti kad parim na normalnom otporu, na 1.4-1.5 kako inače motam osjeti se pad snage već na 3.7, a na 3.4-3.5 je gotovo, nema gušta u parenju.
Ovo što sam radio sa efesticama je bilo samo u svrhu testiranja i usporedbe sa AW-om, i po nekakvom vlastitom doživljaju rekao bih da su apsolutno iste ćelije unutra, samo je konačno pakiranje i vanjski omot drugačiji.