Vaper club

e-cigarete forum
Zadnji put si ovdje bio: 21 kol 2017 17:42. Sada je: 21 kol 2017 17:42.

Vremenska zona: UTC + 01:00 [LJV]

[ 27 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća
Autor Poruka
 Naslov: Početnik iJust 2
PostPostano: 05 sij 2017 15:08 

Pozdrav ljudine,

popriličan sam početnik u svemu ovome, pa ako ima kakva dobra duša koja bi mi pomogla sa par pitanja, to bi bilo super :)
Do sada sam koristio malu cigaretu u obliku olovke (ovako nešto http://media.pazar3.mk/Image/034a0cc1c9 ... igara.jpeg) no nedavno sam nabavio novu pa par pitanja :)

1)Kupio sam Eleaf ijust 2, čini mi se kao jako dobar početnički model. No, ne znam kako ga očistiti kada budem mijenjao tekućine. Na ovoj staroj cigari sam radio "dry burn", što bi malo pomoglo, no ne znam što i kako raditi na ovoj... Također, koliko često na njoj treba mijenjati dijelove (možda glupo pitanje, no vidim da ima neku glavu sa pamukom)...
http://i.imgur.com/Mk6clav.jpg

2)Kupio sam par bočica Dekang tekućine, no na kutiji piše 2014 a na samoj bočici rok trajanja ne piše. Tj. na mjestu gdje bi trebao biti, nema ništa... Dali je to sigurno za koristiti ili da uzmem nešto drugo?
http://i.imgur.com/HNvDRa9.jpg
3)Staru cigaru planiram koristiti kao backup opciju tako da sam kupio i zamjenski atomizer, no na njemu vidim neki komadić plastike i neku tkaninu/vatu... Dali to trebam dizati ili...
http://i.imgur.com/7Vu1bzq.jpg

Još jednom, sorry na početničkim pitanjima i hvala na pomoći!
P.S Slike ne mogu dodati jer su prevelike rezolucije pa ih stavljam kao linkove

Povratak na vrh

Naslov: Re: Početnik iJust 2
PostPostano: 05 sij 2017 15:28 

mislim da se na tom ijust ne cisti lako il nikako grijac, tako da samo pari, kad oćeš zamijenit aromu stavi nešto drugo i probit će se s vremenom, nakon desetak pufova

ovo drugo za dekang, ak nije odvratan dobar je za parit :D

a treće, to je takvo i takvo šerafiš i to je ok, ništa ne skidaš, prije upotrebe slobodno kapni na ovu "špagu" malo likvida

Povratak na vrh